Volgers

zaterdag 8 augustus 2015

Candy!!!

Goedemorgen!!!



CANDY   CANDY   CANDY   CANDY   CANDY   CANDY
(dit bericht blijft voorlopig bovenaan staan, scrol naar beneden voor nieuwe posts)

Ik verloot een leuke candy bij 300 volgers en wel onderstaand pakketje Olba-mallen:


(Gesponsord door Olba Products: ongebruikte mallen opnieuw verpakt door Olba in foutieve verpakkingen en daardoor niet meer verkoopwaardig...én...
ik doe er nog een pakketje van 10 3D-vellen bij)

Wat moet je hiervoor doen?

* Word of blijf volger...:-)
* Maak de volgende slagzin zo origineel mogelijk af: 
Ik maak graag kaartjes met Olba-mallen omdat...
* Zet onderstaand logo (dolfijntjes) op je blog met een verwijzing naar mijn blog
* Op de dag dat mijn 300e volger zich aanmeldt, wordt de winnaar van de meest originele slagzin bekend gemaakt





Laat de volgers maar komen en wie weet val jij binnenkort wel in de prijzen!!!
Er zijn al heel wat leuke slagzinnen binnen (en je weet het...deze hoeven niet altijd te rijmen...), dus doe je best!!!

Succes allemaal!!!

Creatieve groetjes, Gaby


35 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd Gaby met je 150ste HobbyHandig-blogpost. Wow...dat je dat wilt vieren...kan me niet ontgaan en ik waag ook een gokje om kans te maken op een van de twee candy's ;-)
    Ik denk dat je je 400ste blogpost op dinsdag 16 juni gaat plaatsen.

    En nu moet ik terwijl ik met mijn hoofd al met vakantie ben ook nog een slagzin afmaken om kans te maken op de 2de candy ;-) hahaha
    Ik ga een poging wagen.

    Ik maak graag kaartjes met Olba-mallen omdat...ik graag met mijn kaarten wil opvallen.


    Lieve groet, Petra L

    Ps: ik ga nu direct ook even de link nog plaatsen op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi dear Gaby
    CONGRATULATIONS!!!
    I hope that I did understand all rules for your fantastic candy well, I think that you need 31 more post on your blog to rich 400 so you, don't post every day and I am sure that 400 is gooing to be in month July in week from Monday to Wednesday from 13. to 15. I will say 15.07.2015. Hope that I am wright.
    Good luck to all
    and thanks for chance to win your WAUUU candy
    have a great day
    hugs Tamara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Gaby,
    Jeetje wat een gave mallen ga je verloten!!! Mijn eerste ingeving over je 400ste blogpost is 17 Juni....waarom geen idee? Maar je plaats zoveel op je blog, dus een wilde gok, hihi
    En dan de slagzin, daar ben ik ook niet zo goed in! maar ik doe een poging!
    Ik maak graag kaartjes met Olba- mallen, gewoon....omdat ze prima bevallen!
    Heel veel plezier met je blog.....en op naar de 400 volgers!
    Ook zo knap dat je bij zovelen steeds langs komt met wellis waar kort maar krachtige reactie....Sjappo!!!
    LG van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Gaby..gefeliciteerd ook super mallen zeg, ik blijf volger maar hoef niet mee te doen aan de candy hoor :)
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Gaby als de blogpost van boven meetelt dan is het op 17 juni je 400 blogpost.
    En dan is het natuurlijk feest Van Harte.
    Je verloot prachtige mallen super daar komen weer mooie kaartjes vandaan..
    Dan de slagzin ik ben niet zo'n kei erin als jij maar ik probeer het.

    Ik maak graag kaartjes met Olba mallen omdat ze goed en prima zijn om je kaarten er mooi mee af te werken.

    Dank je wel voor deze prachtige kans.

    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ersteinmal ganz herzlichen Glückwunsch liebe Gaby, na das ist ja wirklich schon eine ganz Menge, echt super! Ich wünsche dir weiterthin ganz viel Spaß und Freude beim Bloggen und ich komme so gerne bei dir vorbei und lasse mich inspieren...

    Tolle Sachen verlost du da, aber ich bin ehrlich, ich verstehe nicht alles, darum wandere ich auch nicht in deinen Lostopf, aber ich bleibe weiterhin ein Verfolger bei dir und komme sehr gerne auf einen Besuch bei dir auf dem Blog vorbei.

    Ich wünsche dir noch einen schönen Nachmittag, ganz liebe Grüße von Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een moeilijke vraag! Ik ga voor 18 juni!
    en de slagzin...
    Ik maak graag kaarten met Olba-mallen, omdat ze zo mooi en fijn door het papier snijden!

    Heel veel succes met je mooie blog en natuurlijk blijf ik je volgen, met veel plezier :-)! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo, zelfs een dubbele candy maar wel met twee moeilijke vragen. Ik ga voor 15 juni.
    En dan een slagzin, jeetje dat is pas moeilijk.
    Ik maak graag kaartjes met Olba-mallen omdat ze in alle gevallen supergoed bevallen.
    Ik ga de lieve dolfijntjes op mijn blog zetten en ik wens jou nog veel knutsel-en blogplezier.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Gaby...
    wel een leuke candy heb je in elkaar gezet...maar ik vind hem wel moeilijk
    Ik gok op 14 juni dat je je 400e berichtje plaatst
    en rijmen kan ik al helemaal niet...
    Maar toch ff proberen
    Ik maak graag kaarten met OLBA mallen....
    omdat ze geweldig goed bevallen...

    Bedankt voor deze candykans

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke mallen zijn dit. Ik denk dat je 400st blogbericht 18 juni zal zijn.
    En dan nu voor de rijm...
    Ik maak graag kaarten met OLBA mallen, omdat deze met hun allen van de kaarten knallen (pfff zware bevalling...).
    Op naar de 300 volgers (dit moet zeker geen probleem worden).
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige candy ! Ik ga een gokje doen op de datum 15/6/15 ?
    Zou wel leuk zijn ... Lol.
    Ik maak graag kaarten met OLBA mallen omdat je creaties ermee schitteren zoals kristallen.
    Bedankt voor deze kans en laat de volgers maar komen !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke candy, Waag mijn kans. Mijn gokje denk 17 juni 2015 zal je 400ste blogberichtje zijn. en ik maak graag kaartjes met OLBA mallen omdat ze net dat beetje meer zijn dan andere waardoor ze je kaartje laten schitteren!!!


    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi Gaby,
    ik denk dat je 400 blogpost op 13 juni geplaatst gaat worden ... Ik maak graag kaartjes met Olba mallen omdat elke creatie met Olba de wow factor krijgt !
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Gaby,
    Ik ga toch een gokje wagen. Ik denk dat je 19 juni je 400e blogpost gaat plaatsen. Je plaatst bijna elke dag en dat vind ik knap en geweldig, omdat je het voor een fantastisch goed doel.
    De slagzin afmaken.....Ik maak graag kaarten met Olba mallen omdat die al de andere in het niet doen vallen.
    Ben benieuwd wie er goed raadt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Gaby , Super mooie candy verloot je! En die 300 volgers moeten denk ik geen probleem zijn! Je 400e blogbericht (ik denk net als mijn voorgangers, omdat je elke dag een berichtje plaatst!) zo rond de 15e juni. Ik vind het super knap hoor om elke dag een berichtje met een leuke kaart te plaatsen en dan ook nog bij iedereen te reageren. Petje af!
    Rijmen vind ik moeilijk, maar doe toch een poging: Met de Olbamallen, maak je hele mooie kaarten die iedereen bevallen!
    Lieve groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, wat een leuke candy! Ik waag graag een gokje, al is slagzinnen maken niet mijn hobby. Ik denk dat je 19 juni je 400ste blog plaatst.
    Ik maak graag kaartjes met Olba mallen, omdat ermee werken lijkt op het likken aan toverballen.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Gaby,
    ik ga mee doen hoor,
    Jouw 400 ste blogbericht is op 24 juni. Ik dacht laat ik eens een andere datum nemen. Met een vier erin.
    Dan de volgende candy, hmmm.
    Niet geheel voor mij toepasselijk maar ik maak graag kaartjes met olba mallen omdat...
    Ik ze wel ken maar nog nooit heb aangeschaft en dit een ideale kans is om uit te proberen! Want ze zijn wel super mooi. En de lijm van Olba nou die steen goed!!! Want die ken ik dan weer wel, en als dat ook zo is met de mallen, nou dan zal het er niet bij eentje blijven!
    Succes met het maken van je 400ste blogpost Gaby.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik denk dat je 21-06-15 de 400ste blogbericht schrijft , dat is de langste zomerdag !!!
    (verjaardag van me vader en ook Vaderdag!!!)

    Ik maak graag kaartjes met olba mallen omdat... de mallen zo verschillend en uniek zijn ...

    Succes met alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Gaby,
    Ik ga ook een gokje wagen hoor ik ga voor 22 juni voor 400e bericht (wow 400!!!)
    en ik heb zelf nog nooit met Olba producten gewerkt maar bloemetjes en blaadjes zelf maken is altijd leuk om te doen leuk om daar ook mee uit te proberen...
    Dus ik (zou) graag kaartjes maken met Olba mallen omdat: bloemen in elke variant genieten is ook met de mallen uit Olba land ;-)

    Groetjes Jacomijn

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Gaby,
    Ik denk dat je op 18 juni je 400e berichtje schrijft.
    Eerlijk gezegd heb ik nog nooit van die Olba producten gehoord maar die mallen zien er heel leuk uit ! altijd leuk om een kansje te wagen om eentje te winnen :)

    Succes met je Blog !
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk die dubbele Candy. Ik denk dat je 400ste bericht verschijnt op 22 juni.
    Ik maak graag kaartjes met Olba-mallen, omdat zij mijn kaartjes altijd opfleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Gaby, jij gaat als een trein zeg... zowel met al je blogberichten en zeker met al je creaties waar je ons steeds weer mee verrast!
    Ontzettend lief van je dat je dit feestje samen met ons wilt vieren.
    Ik denk dat je op 19 juni jou 400ste bericht gaat schrijven!
    Jij maakt ons zo enthousiast met deze Olba-mallen, dat ik heel nieuwsgierig bent geworden en ik wil dan ook graag een gokje wagen, zodat het eerste kaartje wat ik maak met de deze mallen zeker zal gaan slagen....

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Gaby, wat toppie dat je bijna iedere dag een creatie plaatst en ook nog een deel van de opbrengst van je kaartjes aan KIKA afstaat. Volgens mijn telling moet je wel haast aan het 400e bericht zitten, ik gok op 18 juni, ik maak graag kaartjes met OLBA mallen omdat ze mooi zijn om op je creaties te verwerken. Heb er enkele in mijn bezit en ze zijn zo makkelijk om uit te stansen.

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hallo Gaby,
    Ik denk dat je op 23 juni je 400e bericht plaatst.
    Omdat ik deze Olba-mallen nog niet ken.....hoop ik dat ik straks de winnaar ben!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hoi Gaby,
    Ik zie dit nu pas, wat een leuk idee...maar wat moeilijk. tjonge.
    je plaatst bijna elke dag, dus het wordt zeer zeker een gokje. 19 juni lijkt mij een leuke datum.
    en je slagzin: Ik maak graag kaartjes met Olba-mallen omdat het vast hartstikke leuk wordt om ermee te werken en hopen om zulke mooie creaties ervan te maken, net als wat jij hier laat zien. echt gaaf.....maar ik heb geen olba-mallen, dus het wordt voor mij compleet iets nieuws. Dus echt een kansje.
    veel succes!!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha Gaby, je gaat als een trein. Bijna de 400e post! Ik raad dat je die plaatst op maandag 22 juni. En wat een verassingen telkens. Wat betreft de slagzin ga ik maar wat proberen: 'ik maak graag kaartjes met olba-mallen omdat je daar de meest verrassende creaties mee maakt!'
    Ik dacht trouwens dat ik al lang volger was. Maar ik ontdekte dat dit niet het geval was en heb me maar snel aangemeld. Natuurlijk volgde ik je evengoed wel, door regelmatig bij je langs te komen en je creaties te bewonderen. Ik sta altijd weer versteld hoeveel leuke dingen je altijd maakt en dat je zoveel reacties plaatst. Geweldig! En ook je inzet voor Kika vind ik bewonderenswaardig. Ik hoop dat je hier nog lang mee door blijft gaan. Groetjes, Lien

    BeantwoordenVerwijderen
  27. gefeliciteerd Gerjanne!
    en wat leuk dat ik ook geraden had. ik twijfelde sterk tussen 20 en 19 juni.
    en omdat mijn schoonmoeder 19 juni jarig was heb ik die datum gekozen.
    leuk!!
    Gefeliciteerd met je 400ste blogpost. en succes met al die berichten die nog komen.
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Gefeliciteerd Gerjanne en gefeliciteerd Gaby met je 400ste blogpost
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Superleuk! Ik heb je gemaild! Dank je wel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Omdat ik altijd via Feedly direct bij je blogpost uit kom, ontdek ik nu pas je mooie candy. Ik heb even zitten nadenken over m'n slagzin terwijl ik naar de mallen staarde, dus hier komt ie:

    Ik maak graag kaartjes met Olba-mallen omdat ...
    je ze voor zovéél kan gebruiken.
    Van zeewier tot kerstige struiken
    of een zomers tafereel met drieluiken.

    Nu maar op naar de 300 volgens! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Hoi Gaby,
    Wat leuk dat je volger bent geworden op mijn blog. Fijne candy die je hier kunt winnen daarom wil ik mijn kans ook eens wagen.Ik maak graag kaartjes met Olba-mallen omdat ik ze hiermee nooit kan verknallen!
    Groetjes,Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hoi Gaby, ik kom regelmatig op je blog maar altijd via een link dus zie nu je mooie candy pas, ik zie dat het eerste gedeelte al gedaan is, dus nu alleen nog een leuke zin bedenken, nou dat valt niet mee hoor. Ik maak graag kaartjes met Olba Mallen, ze zijn zo mooi gedetailleerd dat het eindresultaat nooit tegen kan vallen....op naar je 300 volgers, daar kan ik je helaas niet meer mee verder helpen want volger ben ik al, ga je candy wel een mooi plekje geven. good luck.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ha Gaby, ik had deze post denk ik gemist en klik er nu in eens op.
    Een slagzin afmaken....oei altijd lastig.
    Ik maak graag kaarten met Olba mallen
    Omdat ze van een orginaliteit zijn die toch iedereen zou bevallen
    Ze zijn niet van dertien in het dozijn
    En dat maakt deze mallen dus zo fijn!

    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Hallo Gaby,nieuwe volger hier.
    Ik doe graag mee met de candy zo hier is mijn slagzin.

    Als je werkt met Olga mallen
    zal je kaart nooit tegenvallen.

    Gr Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik gebruik al jaren Olba lijmstiften, maar van die mallen had ik nog nooit gehoord.
    Hoe ze werken, weet ik dus niet, maar wie weet als ik de gelukkige ben, kan ik over een paar maanden daar mijn oordeel over geven. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen